banditskatoplofikacia.dir.bg

  [BG]   EN   RU  

 
Рейтинг: 3.00
(6903)
Глог
Видео

БЛОГ АРХИВ
«« април 2024 »»
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Лични файлове Фото Галерия

Глог 23:25
« Обратно
ЗАЯВЛЛЕНИЕ ДО ТОПЛОФИКАЦИЯ ЗА ОБОБЩЕНА СПРАВКА
ДО
„ТОПЛОФИКАЦИЯ СОФИЯ” ЕАД
УЛ. „ЯСТРЕБЕЦ” 23 Б, Ж.К.БОРОВО,
1680 СОФИЯ

З А Я В Л Е Н И Е
за предоставяне на ОБОБЩЕНА СПРАВКА за ВХОД „…..”, на жилищен БЛОК …..,
находящ се в ж.к. „……” - …….. част, гр. СОФИЯ

От: ……………………………………………………………………, ЕГН ………………………….., с адрес ………. ………………………………………………………………. – домоуправител на ВХОД „…….”, на бл. …………, ж.к. …………., гр. София

Относно: предоставяне на обобщена справка за ВХОД „……..”, на жилищен БЛОК …….., находящ се в ж.к. ………….., гр. София
Уважаеми Господа,
Във връзка с предстоящо свикване на Общото събрание на етажната собственост на ВХОД „Г”, на жилищен БЛОК 319, находящ се в ж.к. ДРУЖБА-2, гр. София, което ще бъде проведено в края на месец януари, 2013 година с цел определяне на Комисия за провеждане ревизия относно доставената и разпределена на абонатите във входа топлинна енергия за изминалите 10 години, МОЛИМ да ни предоставите копия от следните ДОКУМЕНТИ и СПРАВКИ:
1. Препис от картоните, на които са отбелязвани отчетите на общия топломер в Абонатната станция – при невъзможност да се предоставят картони с отчети за 10 години, моля да ни уведомите каква е причината за това, както и да ни предоставите преписи от наличните картони – Допълнително на домоуправителя, както и на Комисията, която ще бъде назначена – моля да се предоставят и оригиналите за констатация;
2. СПРАВКА, с която да ни предоставите данни и информация относно съоръженията в абонатната станция, в това число – брой съоръжения, производител, марка, модел, фабричен номер, година на производство, дата на поставянето им в Абонатната станция - Допълнително МОЛЯ да ни предоставите преписи от документите относно техническите характеристики на документите, издадени от самия производител – по възможност на български език /при липса на български – на езика, на който са предоставени на дружеството при покупката им/;
3. Относно средствата за измерване /ТОПЛОМЕРИТЕ/ – в абонатната станция – МОЛЯ да ни предоставите преписи от следните документи:
а/ СЕРТИФИКАТИ /свидетелства/ за първоначална и извършени периодични проверки, от които да е видно, че отговарят на изискванията на ЗАКОНА ЗА ИЗМЕРВАНИЯТА и Закона за техническите изисквания към продуктите,
б/ протоколи за демонтаж и протоколи за монтаж;
в/ СПРАВКА относно паметта на същите, в това число за какъв период топломерът може да съхранява данни; на какъв период от време е настроен да запаметява данните и може ли този период да бъде пренастроен на по-кратък – месечен, седмичен, ежедневен и т.н. В какъв вид се съхраняват данните в топломера и какъв софтуер е необходим, за да бъдат разчетени. Моля да ни предоставите данни относно ползвания от дружеството софтуер – в това число производител, година на закупуване, лицензиран ли е и т.н.; Във връзка с пренасяне на данните от топломера към базата данни на дружеството – с цел установяване на достоверността им се нуждаем и от справка относно качеството на вашия терминал и за неговите параметри и възможности за правилно обработване и съхраняване на снетата информация от топломера;
г/ едновременно моля да ни информирате относно Заповедите за определяне периодичността на последващите проверки. При наличието им при вас – моля да ни предоставите препис от същите.
4. СПРАВКА относно лицата, осъществили първоначалната и периодични проверки, /наименование, БУЛСТАТ/ЕИК номер, седалище и адрес на управление, място на извършване на дейността, телефони за контакт, лице за контакт/, както и документи, удостоверяващи правото им да извършват подобни проверки.
5. СПРАВКА относно технологичните разходи от топлоотдаване за единица време поотделно – за всяко едно от съоръженията в абонатната станция по данни от производителя и обобщено – за всички съоръжения общо;
6. СПРАВКА, от която да стане ясно провеждани ли са експерименти от топлопреносното предприятие за изчисляване на технологични разходи от топлоотдаване за единица време от съоръженията в абонатната станция, като при наличие на такива моля да ни предоставите справка за получените експериментални резултати;
7. При различие между данните на производителя по т. 3 и експертименталните резултати по т. 4 от заявлениято, моля да ни информирате кои изходни данни се ползват при редуциране на количеството топлинна енергия с технологичните разходи по чл. 58 от действащата Наредба за топлоснабдяването, както и каква е причината да се ползват избраните данни;
8. СПРАВКА в табличен вид относно средната стойност на температурата на топлоносителя на подаващата магистрала за всеки един от месеците за изминалите 10 години;
9. СПРАВКА в табличен вид относно средната стойност на температурата на топлоносителя на връщащата магистрала на съответния топлоизточник за всеки един от месеците за изминалите 10 години;
10. СПРАВКА относно средната стойност на температурата на почвата на дълбочина 125 cm (за всеки един от месеците през изминалите 10 години), ползвана при изчисляване на технологичните разходи, както и дали ползваната във формулата по т.4.1. от Приложението към Наредбата температура се разминава с данните на НИХМ към БАН. При разминаване – моля да ни уведомите каква е причината за това.
11. Моля да ни информирате относно обстоятелството ползвате ли устройство – терминал, посредством който по електронен път се свалят данните от топломера в Абонатната станция, като в такъв случай моля да ни предоставите справка, съдържаща данни за производителя на терминала, година на производство, марка, модел, фабричен номер, дата на закупуването му, както и начална дата /момент/, от която дружеството е започнало да го ползва при снемане на данните от топломера в Абонатната станция на входа; Съответно какви са параметрите на притежаваната от терминала памет, както и по какъв начин е разпределено пазенето на данните в паметта.
12. Моля да ни информирате относно начина, по който се свалят данните по електронен път, в това число какви са изискванията за сваляне на данните – от какво разстояние могат да бъдат свалени, посредством кабел или безжично се извършва снемането на данните, необходима ли е човешка намеса, в колко часа и на каква дата се извършва свалянето и ако свалянето става в 0.00 часа посредством човешка намеса – моля да ни информирате относно лицето/лицата, извършващи отчета (снемането на данните от топломера);
13. МОЛЯ да ни предоставите четливи преписи от всички действащи за визирания период от 10 години ОБЩИ УСЛОВИЯ на ТОПЛОФИКАЦИЯ СОФИЯ ЕАД, в това число да ни информирате относно датата на публикуването им в ДВ, както и дали същите са публикувани в местни или централни ежедневници – съответно кои и на коя дата /кой брой/;
14. МОЛЯ да ни предоставите намиращите се при вас протоколи с решения на Общото събрание на етажната собственост, свързани с избор на фирма за дялово разпределение, списъци с подписалите тези протоколи, предоставените с протоколите други документи, в това число – акт за разпределение на кубатурата, списъци, на които собствениците са заявили брой радиатори, брой индивидуални топломери, брой винтили и др.;
15. МОЛЯ за препис от договорите между дружеството и фирмата за дялово разпределение, като ни информирате относно срока на договорите и дали същите са продължавани;
16. МОЛЯ да ни уведомите има ли, респективно кои и колко на брой са апартаментите, във входа: без радиатори, без поставени уреди за индивидуално отчитане на отоплителните тела, съответно – дата на сваляне на радиаторите и период, през който абонатът е бил без радиатори;
17. МОЛЯ да ни информирате изключвано ли е отоплението на общите части във входа, дата на изключването, по чие искане е станало това, както и да ни предоставите съответно препис от съставения акт за изключване/включване;
18. МОЛЯ да ни информирате относно метода и реда, по който на тези абонати /по т. 17/ се разпределя енергията, както и относно метода, по който на целия вход се разпределя енергията – по т. 9 от Наредбата или по друг метод;
19. МОЛЯ да ни информирате относно обстоятелството възможно ли е дяловото разпределение на топлинната енергия между клиентите в сгради - етажна собственост, занапред да се извършва директно от топлопреносното предприятие или от доставчик на топлинна енергия самостоятелно, без възлагане на лице, вписано в публичния регистър по чл. 139а от ЗЕ съобразно чл. 139, ал. 2 от ЗЕ.
20. МОЛЯ да ни уведомите през изминалите 10 години дали, съответно кога се е налагало допълване на сградната инсталация и дали КТЕ, изразходвано за това е приспадано от КТЕ за разпределение;
21. СПРАВКА, от която да стане видно върху какви данни се извършва дяловото разпределение на сградна инсталация, в това число:
1. обща проектна мощност за отопление на сградата и данните по проект ли използвате или данни получени от извършени изчисления;
2. денградуси за отчетните периоди, а в тази връзка –
-- продължителност на отчетните периоди в дни – в това число начална
крайна дата на всеки един от отчетните периоди;
-- средна външна температура на населеното място за отчетните периоди;
3. външна изчислителна температура за отчетните периоди;
4. отопляем обем на сградата по проект;
5. отопляем обем на имотите по проект
22. Във връзка с искането по т. 21 – моля да ни информирате относно обстоятелството извършвани ли са изчисления на инсталираната мощност на сградната инсталация, изготвени от правоспособно лице и/или лицето по чл. 139б ЗЕ, като в този случай ни уведомите какви са резултатите от тези изчисления, както и ни предоставите препис от документите, удостоверяващи лицето, от което са извършени, датата на извършването им, получените резултати;
23. Моля да ни съдействате за изготвяне на подобни изчисления, допускащи изключения от зависимостта по т. 6.1.1 от Приложение окъм Наредбата, като ни насочите към правоспособно лице;
24. МОЛЯ да ни осведомите подробно кои са факторите, оказващи влияние върху мощността на сградната инсталация, дали сред тях влиза отопляемия обем на сградата и броя на апартаментите без отопление – респективно изключването на апартаменти води ли до промяна на мощността на сградната инсталация.
25. МОЛЯ да ни уведомите какви данни за мощност за отопление на сградата ползвате – дали проектната мощност или към нея добавяте и присъединена работна мощност за отопление – респективно ни информирате относно датата и причината за тази присъединена работна мощност
26. МОЛЯ да ни уведомите дали тръбите в сградата са изолирани, кога е извършено това, както и от кое лице;
27. МОЛЯ да ни дадете СПРАВКА относно прогнозните дялове на отделните абонати за отопление и БГВ през изминалите 10 години;
28. Моля да ни дадете таблична СПРАВКА относно ПОМЕСЕЧНОТО:
- количество топлинна енергия, начислявано на входа по показания на общия топломер в Абонатната станция;
- количеството топлоенергия за технологични разходи за всеки един от месеците, което е било отчислено;
- количеството топлинна енергия, отдадено от сградната инсталация;
- количеството топлинна енергия за отопление на общите части;
- количеството топлинна енергия за отопление на отделните апартаменти;
- количеството топлоенергия за подгряване на гореща вода
29. МОЛЯ да ни дадете СПРАВКА, съдържаща данни, необходими за изчисляване и разпределяне на количеството топлинна енергия за БГВ /битово горещо водоснабдяване/, определено по реда на т. 5 от Приложението към НТ, в това число:
а/ справка/данни в табличен вид или поднесени по друг подходящ начин за средното количество топлинна енергия, необходимо за загряване на 1 куб. м вода за битово горещо водоснабдяване за неотоплителен период и в тази връзка справка относно:
1. общото потребено количество гореща вода в сградата в кубични метри – през отоплителния, както и през неотоплителния период, в тази връзка моля да ни информирате относно обстоятелството къде се намират книгите с отчетите на общия водомер, както и моля да ни бъде издаден препис от същите;
2. крайното и началното показание на общия водомер, както и разликата между двете величини;
3. броят на работните дни на подгревателя за отчетните периоди
4. броят работни дни на подгревателя в АС за неотоплителния период
б/ справка/данни в табличен вид или поднесени по друг подходящ начин за относно средното количество топлинна енергия, необходимо за загряване на 1 куб. м вода за гореща вода за битови нужди за отоплителния период - в тази връзка справка относно:
5. определения температурен коефициент;
6. температурата на подгряваната вода на изхода и на входа на подгревателя за битово горещо водоснабдяване през дните с отопление; разликата между тези температури; - броя на дните за отчетния период с отопление, - усреднени данни за тази разлика
7. температурата на подгряваната вода на изхода и на входа на подгревателя за битово горещо водоснабдяване; броя на дните за периода по т. 1, разликата между тези температури; - броя на дните за отчетния период по т. 1, - усреднени данни за тази разлика
в/ СПРАВКА относно обстоятелството дали във всички имоти използваното количество гореща вода се отчита с водомери;
г/ Преписи от документите за отчет на показанията на водомерите за гореща вода за отчетните периоди на абонатите – при затруднения относно представянето им с оглед обема – моля да ни дадете възможност да се запознаем с тях на място в топлорайона, както и за своя сметка да направим преписи от същите;
д/ СПРАВКА относно броя работни дни на подгревателя за БГВ в АС за отоплителния период за отчетните периоди
е/ СПРАВКА в табличен вид или по друг подходящ начин с данни относно разликата между количеството вода, отчетено по водомера пред подгревателя за БГВ, и количеството гореща вода, отчетено от водомерите в отделните имоти, и изчислените съгласно чл. 69, ал. 2 количества за потребители без водомери, както и дали тази разлика е разпределяна пропорционално на начисленото количество гореща вода между имотите.
30. МОЛЯ да ни дадете СПРАВКА, съдържаща данни относно отчетеното при отделните абонати количество топлинна енергия за отопление на отделните имоти
31. МОЛЯ да ни предоставите СПРАВКА, от която да е видно какви са данните относно отопляемите обеми на отделните абонати, с които разполагате, както и каква е инсталираната мощност и броя на отоплителните тела в в отделните апартаменти и др. обекти във входа.
32. МОЛЯ да ни предоставите справка относно обстоятелството през изминалия период извършвани ли са периодични проверки на индивидуалните измервателни уреди, както и да ни се предоставят документи в тази връзка.
ЗАНАПРЕД ЗАЯВЯВАМЕ СЛЕДНИТЕ ИСКАНИЯ:
1. МЕСЕЧНИТЕ и други извънредни ОТЧЕТИ на топломера в АБОНАТНАТА СТАНИЦЯ да се извършват в присъствие на представител на етажната собственост;
2. ДОСТЪПЪТ на представители на дружеството до абонатната станция, демонтажът на съоръжения от АС да става единствено в присъствие на наш представител, като за всеки демонтаж и монтъж да бъдат съставяни съответни протоколи в минимум 2 екземпляра, както и да ни бъдат предоставяни преписи от всички сертификати за извършваните периодични проверки;
3. Да осигурите възможност отчетите и данните от топломера, сваляни по електронен път да ни се предоставят на съответен електронен носител;
4. Дяловото разпределение директно да бъде извършвано от Топлофикация София ЕАД, без възлагане на лице по чл. 139а от ЗЕ;
5. Допълнително – при решение на общото събрание – ще отправим искане да ни бъде осигурена възможност за извършване самостоятелна проверка на топломера в АС, като определите лице, което да извърши демонтажа му, както и в този период да ни информирате относно начина, по който ще бъде начислена сума за топлинна енергия за периода, през който топломерът е отстранен с цел проверката му; (В тази връзка моля да ни предоставите списък с лицензираните да извършват подобни проверки лица)
6. Моля да ни съдействате за изготвяне на изчисления, допускащи изключения от зависимостта по т. 6.1.1 от Приложението към Наредбата, като ни предоставите списък на правоспособните лица;
7. Моля да ни информирате относно обстоятелството къде се намират книгите с отчетите на общия водомер, както и моля да ни бъде издаден препис от същите;

СПРАВКИТЕ моля предоставяйте в табличен вид или поднесени по друг подходящ начин.
В СЛУЧАЙ, че не разполагате с част от данните, необходими за съответните справки, съответно с част от документите, препис от които сме изискали – МОЛЯ да ни уведомите относно причината за това, както и да ни предоставите останалите справки и документи, а за липсващите – да ни насочите към съответното лице, при което се намират и от което могат да бъдат получени.
МОЛЯ да ни уведомите относно удобен час, в който може представител на етажната собственост да посети Топлорайона и да се запознае с папката, по която се съдържат данни за етажната собственост на ВХОД „…….”, бл. ………., ж.к. …………., гр. София.
Посочваме данни за контакт, които моля да ползвате при необходимост от осигуряване достъп до сградата, както и за извършване на исканите проверки, изчисления и действия, а именно:
1. …………………………………………………., телефони за контакт: ……………………. ………………………………………………… e-mail: ……………………………………...
2. …………………………………………………., телефони за контакт: ……………………. ………………………………………………… e-mail: ……………………………………...
3. …………………………………………………., телефони за контакт: ……………………. …………………………………………………, e-mail: ……….……………………………...

................201....... година Заявител: ………………………..
Гр. София /…………………………………………………./
26 Януари 13, 23:25    Коментари (71199)

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1259